×
میز کار   پروفایل  

طرح 3+3؛ آزمون‌های شبیه‌ساز آمادگی تیزهوشان و نمونه دولتی 1403

طرح 3+3؛ آزمون‌های شبیه‌ساز آمادگی تیزهوشان و نمونه دولتی 1403

آزمون‌های آمادگی تیزهوشان ششم و نهم و نمونه دولتی نهم 1403 + نحوه شرکت

 

با توجه به نزدیک شدن به زمان آزمون تیزهوشان پایه ششم( 31 خرداد ماه 1403) و آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم ( 1 تیر ماه 1403)، کانون برای شما برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

این برنامه شامل آزمون‌های شبیه‌سازی شده است. دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با شرکت در این برنامه در روزهای منتهی آزمون‌های تیزهوشان، با آمادگی کامل در این آزمون‌ها شرکت کنند.

 

برنامه تیزهوشان ششم و نهم ( طرح 3+3): 

این طرح که شامل آزمون‌های آمادگی تیزهوشان ( شامل آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان و آزمون‌های استعداد تحلیلی است) در سه هفته متوالی و منتهی به آزمون تیزهوشان از تاریخ 8 خرداد در روزهای جمعه و سه شنبه برگزار خواهد شد. 

با توجه به یکسان بودن دفترچه آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی نهم، هر دو گروه داوطلبان مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.

 

آزمون‌های روز جمعه، آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان خواهد بود.  آزمون‌های روز‌های سه شنبه شامل سوالات استعداد تحلیلی خواهد بود. 

ویژگی‌های آزمون‌ها : 

دانش‌آموزان کانونی و غیرکانونی می‌توانند در این آزمون‌ها ثبت‌نام کنند . 

توجه :  با توجه به یکسان بودن دفترچه آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی نهم، هر دو گروه داوطلبان مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.

 

 

روش های برگزاری : 
آزمون های شبیه ساز به صورت آنلاین در صفحه شخصی شما برگزار می شود. به اطلاع می رساند به جهت شبیه سازی حداکثری با آزمون اصلی این آزمون ها در نمایندگی کرج به صورت حضوری و با ارائه کارنامه تحلیلی در همان روز برگزار می شود .

 

روش های ثبت نام در آزمون:

جهت ثبت نام در آزمون های شبیه ساز به روش قلم چی می توانید با شماره های 02691014141-02632407463-02632407442 تماس بگیرید 

 

 

 

 

پاسخ دهید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظر شما پس از بررسی و تایید توسط همکاران ما، نمایش داده خواهد شد.